به علت نوسانات شدید ارزی، لطفا قبل از خرید جهت اطمینان از موجودی و قیمت کالا با پشتیبانی در تماس باشید
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید داری 7 روز ضمانت تعویض میباشد. توجه داشته باشید در صورت وجود هر یک از شرایط زیر دستگاه از شمول تعهد گارانتی گیمریت به صورت قهری خارج خواهد شد:
· هرگونه آسیب ظاهری
· تعمیر توسط اشخاص خارج از مجموعه گیمریت
· مخدوش بودن شماره سریال، بلند شدن برچسب سریال، عدم تطابق کالا با شماره سریال مندرج در فاکتور
· نصب بازی بر روی دستگاه توسط افراد خارج از مجموعه گیمریت
· بن شدن دستگاه، پیامد های منفی ناشی از نصب و اجرای بازیهای اکانتی و کپی و مواردی از این قبیل
لطفا برای استفاده از گارانتی 7 روز مهلت تست رایگان گیمریت به موارد زیر توجه داشته باشید:
· هزینههای حمل و نقل فرآیند بهرهمندی از گارانتی به عهده مشتری میباشد.
· در صورت عدم موجودی کالا در انبار و عدم امکان تامین جایگزین یکسان، طبق توافق با مشتری، مدل مشابه و هم تراز از نظر فنی (بدون الزامات ظاهری و سری ساخت) تامین خواهد شد.
· به منظور ارایه خدمات در راستای گارانتی و برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب فنی، مدت زمان 72 ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از تماس با مشتری و هماهنگی صورت پذیرد.
· در صورت بروز مشکل برای دستگاه، مسئولیتی متوجه تیم فنی گیمریت در خصوص اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نمیباشد.
· همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور، و جعبه دستگاه الزامیست.
دستگاه با مدل مندرج در فاکتور خرید داری ضمانت تعمیر به مدت 12 ماه میباشد.
توجه داشته باشید در صورت وجود هر یک از شرایط زیر دستگاه از شمول تعهد گارانتی گیمریت به صورت قهری خارج خواهد شد:
· هرگونه آسیب ظاهری
· تعمیر توسط اشخاص خارج از مجموعه گیمریت
· مخدوش بودن شماره سریال، بلند شدن برچسب سریال، عدم تطابق کالا با شماره سریال مندرج در فاکتور
· نصب بازی بر روی دستگاه توسط افراد خارج از مجموعه گیمریت
· بن شدن دستگاه، پیامد های منفی ناشی از نصب و اجرای بازی های اکانتی و کپی و مواردی از این قبیل
· استفاده نادرست از پورتهای دستگاه و خرابی آنان توسط خود مشتری
لطفا برای استفاده از گارانتی خدمات گیمریت به موارد زیر توجه داشته باشید:
· هزینههای حمل و نقل فرآیند بهرهمندی از گارانتی به عهده مشتری میباشد.
· در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاه کارشناسان گیمریت پس از هماهنگی با مشتری نسبت به تعویض آن اقدام مینمایند.
· در صورت عدم موجودی کالا در انبار و عدم امکان تامین جایگزین یکسان، طبق توافق با مشتری، مدل مشابه و هم تراز از نظر فنی (بدون الزامات ظاهری و سری ساخت) تامین خواهد شد.
· در صورت بروز مشکل برای دستگاه، مسئولیتی متوجه تیم فنی گیمریت در خصوص اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نمیباشد.
· کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه (هدفون، کنترلر، کابل ها و…) در تعهد تیم فنی گیمریت نمیباشند.
· استفاده از گارانتی خدمات موجب انقضا یا ابطال گارانتی نشده و گارانتی در مدت زمان باقی مانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که تاریخ شروع گارانتی از تاریخ ثبت فاکتور میباشد.
· به منظور ارایه خدمات در راستای گارانتی و برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب فنی، مدت زمان 72 ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از تماس با مشتری و هماهنگی صورت پذیرد.
· همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور، و جعبه دستگاه الزامیست.
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای 12 ماه ضمانت تعویض میباشد.
توجه داشته باشید در صورت وجود هر یک از شرایط زیر، دستگاه از شمول تعهد گارانتی تعویض گیمریت به صورت قهری خارج خواهد شد:
· هرگونه آسیب ظاهری
· تعمیر توسط اشخاص خارج از مجموعه گیمریت
· مخدوش بودن شماره سریال، بلند شدن برچسب سریال، عدم تطابق کالا با شماره سریال مندرج در فاکتور
· نصب بازی بر روی دستگاه توسط افراد خارج از مجموعه گیمریت
· بن شدن دستگاه، پیامدهای منفی ناشی از نصب و اجرای بازیهای اکانتی و کپی و مواردی از این قبیل
· استفاده نادرست از پورتهای دستگاه و خرابی آنان توسط خود مشتری
لطفا برای استفاده از گارانتی تعویض گیمریت به موارد زیر توجه داشته باشید:
· هزینههای حمل و نقل فرآیند بهرهمندی از گارانتی به عهده مشتری میباشد.
· در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاه کارشناسان گیمریت پس از هماهنگی با مشتری نسبت به تعویض آن اقدام مینمایند.
· در صورت عدم موجودی کالا در انبار و عدم امکان تامین جایگزین یکسان، طبق توافق با مشتری، مدل مشابه و هم تراز از نظر فنی (بدون الزامات ظاهری و سری ساخت) تامین خواهد شد.
· در صورت بروز مشکل برای دستگاه، مسئولیتی متوجه تیم فنی گیمریت در خصوص اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نمیباشد.
· کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه (هدفون، کنترلر، کابل ها و…) در تعهد تیم فنی گیمریت نمیباشند.
· استفاده از گارانتی خدمات موجب انقضا یا ابطال گارانتی نشده و گارانتی در مدت زمان باقی مانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که تاریخ شروع گارانتی از تاریخ ثبت فاکتور میباشد.
· به منظور ارایه خدمات در راستای گارانتی و برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب فنی، مدت زمان 72 ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از تماس با مشتری و هماهنگی صورت پذیرد.
· همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور، و جعبه دستگاه الزامیست.
کنترلر ها با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای 12 ماه ضمانت خدمات هستند.
توجه داشته باشید در صورت وجود هر یک از شرایط زیر، دستگاه از شمول تعهد گارانتی تعویض گیمریت به صورت قهری خارج خواهد شد:
· هرگونه آسیب ظاهری
· تعمیر توسط اشخاص خارج از مجموعه گیمریت
· عدم تطابق کالا با شماره سریال مندرج در فاکتور
لطفا برای استفاده از گارانتی خدمات کنترلر گیمریت به موارد زیر توجه داشته باشید:
· هزینههای حمل و نقل فرآیند بهرهمندی از گارانتی به عهده مشتری میباشد.
· در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاه کارشناسان گیمریت پس از هماهنگی با مشتری نسبت به تعویض آن اقدام مینمایند.
· در صورت عدم موجودی کالا در انبار و عدم امکان تامین جایگزین یکسان، طبق توافق با مشتری، مدل مشابه و هم تراز از نظر فنی (بدون الزامات ظاهری و سری ساخت) تامین خواهد شد.
· تاریخ شروع گارانتی از تاریخ ثبت فاکتور میباشد.
· به منظور ارایه خدمات در راستای گارانتی و برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب فنی، مدت زمان 72 ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از تماس با مشتری و هماهنگی صورت پذیرد.
· همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور، و جعبه دستگاه الزامیست.